miércoles, 27 de octubre de 2010

PERFUME: HISTORIA DUN ASASINO

O cine e a literatura pode dar moito xogo nas clases de Historia, non é a primeira entrada adicada ao cine neste blog, xa o teño feito nalguna ocasión (O nome da rosa; 1492: o descubrimento, O neno co pixama de raias, Tempos Modernos, e outras). Hoxe déixovos unha nova.

Falamos do réxime demográfico na aula e comentei se alguén lera o libro "Perfume" do alemán Patrik Süskind, lixeira decepción. A pesar de cumprir os 25 anos da súa publicación, non foi ata o 2006 cando outro alemán, o director Tom Tykwer levou á gran pantalla a adaptación da novela, e a película sí que tivo máis aceptación ca lectura, moderada satisfacción.

Poderíanos dar moito xogo a propia película pero centrareime no que ten estreita relación co Réxime Demográfico Antigo. Pediríavos que lésedes o texto seleccionado da novela como primeiro paso e unha vez lido visionar un fragmento tres minutos da película como segundo paso. Atoparédela en versión orixinal en inglés subtitulada ao castelán, así potenciamos o pluriingüísmo tan de moda nestes tempos. A lectura e o visionado correspóndense o que nos pode servir tamén para observar se a adaptación foi fiel á fonte orixinal (a novela) ou o director corta, modifica ou transforma totalmente a propia fonte.

LECTURA: PERFUME, HISTORIA DUN ASASINO DE PATRIK SÜSKIND (1985)




Feita a lectura imos ao segundo paso:

VISIONADO (V.O.S.): PERFUME, HISTORIA DUN ASASINO DE TOM TYKWER (2006)



Unha vez lido e visionado podedes repasar lembrando o debate tal e como se na aula, a relación cos contidos que xa tendes adquiridos. Se quedan dúbidas non deixedes de consultar a través dos comentarios ou en "directo".

Debatimos entre a forma de aplicar a condea á nai do protagonista e a pena en sí mesma. Non son coincidentes na novela coma na lungametraxe. ¿Cál é maís acorde co momento histórico no que se sitía a película? Tendo en conta que nos dan datos moi concretos do nacemento de Jean-Baptiste, e a da execución da nai. A pena de morte, decapitada ou aforcada difire O razoamento que fixéstedes sobre cál credes que se  en clase foi moi acertado, ainda que en ningún caso se nomea á guillotina.

0 COMENTARIOS:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ACLARANDO COUSAS

Iste espazo pretende ser un lugar de aportación e intercambio de experiencias amáis dunha proposta motivadora de integración das tecnoloxías ás clases de ciencias sociais, dentro e fóra do centro educativo. Desexo que este punto de encontro virtual sexa enriquecedor e motivante para a vosa -e a miña - formación.

Tódala información, imaxes, enlaces ou contidos neste blog teñen única e exclusivamente unha intencionalidade didáctica cuxa función é meramente educativa. No caso de que calquera persoa considere que se vulneran os seus dereitos de autor pódese dirixir ao autor do blog na seguinte dirección csjguede@gmail.com
para solicitar a retirada de inmediato do material que considere da súa propiedade intelectual.

DEIXÁRONSE CAER