jueves, 3 de noviembre de 2011

XA SOMOS 7.000 MILLÓNS

Hai poucos días comentaba co meu compañeiro nos pasillos do colexio a noticia que xa todos coñecedes: somos 7.000.000 millóns. Suma e sigue. Cando impartía clase en 3º de ESO, faciamos unha actividade que se titulaba "xa somos 6.000 millóns". Falo do ano 1998-1999. Para a realización desta actividade, baseárame  nunha desas lembranzas que che quedan do paso pola escola. Eu fixera unha actividade titulada "xa somos 4.000 millóns".

Nunca me plantexara esta pregunta: ¿qué número fun eu? Descubrín a través dun compañeiro de profesión, Isaac Buzo, quen compartíu unha ligazón nas redes sociais informando que a BBC na súa versión en castelán publicaba unha interesante aplicación. Boteille unha ollada e pasei uns minutos.

O resultado do tempo que botei nela vouno compartir convosco. Para o meu experimento escollín a catro xeracións: a miña avoa, a miña nai, eu e mais o meu fillo máis novo. Os datos resultantes foron (preme sobre as imaxes para ampliar):



Para rematar un dato estatístico máis:




E tí ¿qué número es?
Preme sobre o interrogante e descúbreo.

0 COMENTARIOS:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ACLARANDO COUSAS

Iste espazo pretende ser un lugar de aportación e intercambio de experiencias amáis dunha proposta motivadora de integración das tecnoloxías ás clases de ciencias sociais, dentro e fóra do centro educativo. Desexo que este punto de encontro virtual sexa enriquecedor e motivante para a vosa -e a miña - formación.

Tódala información, imaxes, enlaces ou contidos neste blog teñen única e exclusivamente unha intencionalidade didáctica cuxa función é meramente educativa. No caso de que calquera persoa considere que se vulneran os seus dereitos de autor pódese dirixir ao autor do blog na seguinte dirección csjguede@gmail.com
para solicitar a retirada de inmediato do material que considere da súa propiedade intelectual.

DEIXÁRONSE CAER