lunes, 2 de enero de 2012

10 ESTRATEXIAS PARA MATAR A MOTIVACIÓN DO TEU ALUMNADO

A primeira entrada do ano vai cunha declaración de intencións. Tal vez unha mala traducción dunha entrada de Fran Iglesias, @franiglesias_, asesor TIC do Colexio Miralba de Vigo. O caso é que comparto este decálogo na súa totalidade e pareceume unha boa idea comezar o ano 2012 con esta entrada. O meu agradecemento a Fran Iglesias e tamén a Néstor Alonso, @Potachov, porque del son as imaxes que acompañan o texto. Por último as miñas disculpas polas posibles desfeitas na traducción.
  1. Emprega só o libro de texto, para que crean que o coñecemento é limitado e fixo, xa sabemos que o que hai en Internet non é de fiar e pode confundir aos seus tenros intelectos. Non se han de molestar en procurar fontes nen valoralas.
  2. Innovéision V
  3. Ponlles as presentacións da editorial, para facer a clase máis amena coas TIC. Os carteis también son amenos.
  4. Innovéision II
  5. Dálles todo mastigado, para que a aprendizaxe non se convirta nun reto interesante.
  6. Evalúaos mediante exámes, basta con que o lembren o tempo suficiente para rematar a avaliación. Logo non importa que se esquezan, así non desenvolven a estúpida idea de que os coñecementos  interrelaciónanse.
  7. Pídelles traballos de copia-pega. Eso sí, que os fagan a man, para que lles custe algo de esforzo e se lles peguen algúns coñecementos. Non permitas que vaian a Google cun plan de búsqueda ou unha lista de preguntas que deben responder.
  8. Copipaste
  9. Ponlles moitos deberes, no vaia ser que lles sobre tempo para pensar ou, Deus non o queira, para adicarse ao deporte, a arte, a música ou a relacionarse.
  10. Ensina os contidos dunha forma descontextualizada, non vaia ser que desenvolvan interés pola asignatura ou, peor aínda, que entendan que a aprendizaxe forma parte da vida.
  11. Ignora o que xa saben, o que lles interesa, o que sucede no mundo: que nada nen ninguén te desvíe do teu plan. Que saiban quén manda aquí.
  12. Nunca, nunca, nunca, traballes por proxectos, e moito menos, interdisciplinares. O coñecemento organízase en compartimentos estancos, ónde vai parar. E, ademáis, esas cousas son moi difíciles de correxir e ninguén sabe cómo poden rematar.
  13. Ignora a pedagoxía e a psicoloxía da aprendizaxe, que son todo fantochadas. Tí xa estiveches na escola e xa sabes cómo vai a cousa.

0 COMENTARIOS:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ACLARANDO COUSAS

Iste espazo pretende ser un lugar de aportación e intercambio de experiencias amáis dunha proposta motivadora de integración das tecnoloxías ás clases de ciencias sociais, dentro e fóra do centro educativo. Desexo que este punto de encontro virtual sexa enriquecedor e motivante para a vosa -e a miña - formación.

Tódala información, imaxes, enlaces ou contidos neste blog teñen única e exclusivamente unha intencionalidade didáctica cuxa función é meramente educativa. No caso de que calquera persoa considere que se vulneran os seus dereitos de autor pódese dirixir ao autor do blog na seguinte dirección csjguede@gmail.com
para solicitar a retirada de inmediato do material que considere da súa propiedade intelectual.

DEIXÁRONSE CAER