sábado, 5 de mayo de 2012

CIVITAS AURIENSIS A RITMO DE BUXAINA

Onte foi día de descanso, de estar coa familia e os amigos. Celebrábabamos un cumpreanos. Cando cheguei a casa, unha ollada a Twitter mentras agardaba que Morfeo petase na miña porta. Sorpresa!! O meu colega Javier de la Cruz, @javidelacruz, felicitábame. O meu blog estaba entre os finalistas do VI Premio Espiral Edublogs. Esa noite soñei coas buxainas.


A idea inicial foi a der ser un blog adicado ás Ciencias Sociais que servise como complemento ao traballo realizado na aula. Pouco a pouco foi chegando máis aló do pequeno círculo do alumnado das Josefinas e pasou a ser non só complemento senon tamén un lugar de compartir experiencias. Sempre tiven a idea ben clara de que tamén o blog é unha aprendizaxe permanente para mín coma mestre. A famosa frase de Séneca que me presenta, "homines, dun docent, discunt", vai indudablemente nesta liña. Aprender para toda a vida e aprender do meu alumnado, pero tamén doutros colegas e outras áreas. Ser finalista xa é un premio en sí mesmo e non cabe dúbida que este pulo non me fará traballar con máis gañas pero sí, dende logo, máis contento. Quixera lembrarme de todos os blogs que se presentaron, seguro que coma min con moita ilusión. O meu humilde recoñecemento, o mero feito de compartir e o desexo de mellorar xa é en sí memo un premio.

4 COMENTARIOS:

ProfaPT dijo...

Moitas felicidades, eu tamén penso que o simple feito de estar na lista dos premios espiral é en si un premio. Noraboa

Jose Luis Guede dijo...

Moitas grazas, sí que e é ¿verdade?

Pilar dijo...

ENHORABUENA por esta mención como finalista y por tu trabajo. SUERTE mañana y ojalá nos conozcamos en Madrid!!

Jose Luis Guede dijo...

Muchas gracias Pilar, igualmente como ya te he dicho. Ojalá, sería entonces una gran noticia!! Suerte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ACLARANDO COUSAS

Iste espazo pretende ser un lugar de aportación e intercambio de experiencias amáis dunha proposta motivadora de integración das tecnoloxías ás clases de ciencias sociais, dentro e fóra do centro educativo. Desexo que este punto de encontro virtual sexa enriquecedor e motivante para a vosa -e a miña - formación.

Tódala información, imaxes, enlaces ou contidos neste blog teñen única e exclusivamente unha intencionalidade didáctica cuxa función é meramente educativa. No caso de que calquera persoa considere que se vulneran os seus dereitos de autor pódese dirixir ao autor do blog na seguinte dirección csjguede@gmail.com
para solicitar a retirada de inmediato do material que considere da súa propiedade intelectual.

DEIXÁRONSE CAER