#PBL PARQUE TEMÁTICO EN AURIA


Ao longo deste primeiro trimestre andivemos inmersos en proxectos que nos axudasen a dinamizar a aula dende outra ollada máis motivadora. Levamos uns anos de experiencia con esta metodoloxía e constatamos que a través do Learning by Doing o alumnado aquire unha serie de competencias que teñen unha aplicación práctica na vida real.



A motivación é o motor da aprendizaxe significativa. Isto acontece cando a tarefa a desenvolver ten un significado para o alumnado ben porque obxervan unha utilidade ou simplemente porque se divirten ao longo do proceso. Comparto a idea de que debemos valorar máis os procesos que os resultados, e son estos mesmos procesos da aprendizaxe os que nos sirven de motivación extrínseca para poder afrontar novos retos.



O reto de deseñar un Parque Temático de Arte Clásica en Ourense respondeu claramente aos obxectivos perseguidos na metodoloxía do PBL como os que apunta Jordi Guim:

  • Potenciar o desenvolvemento das competencias do alumnado.
  • Prestar atención ao aspecto social da aprendizaxe.
  • Acadar un desenvolvemento da intelixencia e o estilo persoal de aprendizaxe da cada alumno.
  • Desenvolver os aspectos máis importantes do "aprender a aprender".
  • Provocar conflitos no alumnado para estimular a súa aprendizaxe.
  • Acadar habilidades necesarias para que o alumnado avalíe a súa propia aprendizaxe.


Comentarios